zaterdag 19 maart 2011

Beurs Zwolle en Den Bosch

Hallo Medebloggers,

De beurs van Zwolle zit erop niet zo druk maar reuze gezellig en veel lol hebben we gehad.
Kitty zat uiteraard met de Scor-Pal wat een leuke berichten kregen we van de mensen die hem al hebben echt verslavend.
Ik stond er met een uitgebreide papiercollectie waaronder Tilda - Rosa Dotje - Tim Holtz en vele andere merken.
Ook de Aquamarkers deden het goed leuke aanbieding die we ook in Den Bosch gaan doen kijk even in de webwinkel naar de prijzen.
http://www.beashobbyplaneet.nl/
Rosita gaat op donderdag en vrijdag in Den Bosch met de Aquamarkers demonsteren bent u benieuwd hoe het werkt kom gerust even langs ook voor vragen over Distress inkt Rosita weet er echt alles van is een kei op het gebied van inkleuren.

Ook Nicole Verkooijen stond zaterdags bij Duimelot om haar stempels te promoten erg gaaf wilt u daar meer over weten stuur Nicole gerust een mailtje de stempels zijn zo gaaf.
http://stampinupnicole.blogspot.com/
Misschien ook leuk om volger te worden bij Nicole ze weet echt alles over de Copic markers ze kan er echt mee toveren wat geweldig. 

Ook te verkrijgen in Nederlandse tekst.
Nicole bedankt voor de leuke stempels en we zien elkaar vast weer in Den Bosch.

Nou dat was een heel verhaal bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

Groetjes,
Bea

Dit bericht blijf even bovenaan staan tot na de beurs in Den Bosch.
Voor nieuwe voorbeelden Scrol naar beneden. 

2 opmerkingen:

Nicole Verkooijen zei

Lieve Bea

Ik vond het super je weer gezien te hebben op de beurs en ook ik heb bij je papierblokken staan kijken, ze waren echt super gaaf ! Helaas had ik even een rem op mijn budget, anders had ik ze zeker gekocht ! Heel veel plezier van de tekst stempels, ik heb je ze van harte gegeven en gegunt !!

Groetjes Nicole

Anneke zei

hallo bea
het was super leuk je gezien te hebben op de beurs.
ben erg blij met de papier blokken ook.
fijne week en groetjes van an